loading...
پـورتـال خوانـدنی ها , سبک زندگی ,علمی و پزشکی , مذهبی ,گالری عکس هنرمندان, پرتال تفریحی
omid بازدید : 271 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
همه اینها ایده‌هایی‌ست که می‌تواند به مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ایده‌هایی برای درآمدسازی بدهد اما آیا واقعا کسی هست که ایده بگیرد؟!

این ساعت که مورد توجه و علاقه هواداران استقلال قرار گرفته است، روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد

 

 

 

::

 

::::نظر یادتون نره::::

omid بازدید : 101 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)
این دختر ۱۹ ساله ی اوکراینی که “آناستازیا شامپانیا” نام دارد خود را به طرز حیرت آوری به یک شخصیت کارتونی انیمیشنی ژاپنی تبدیل کرده است . او قصد دارد با انجام عمل جراحی چشمهایش را بیش از پیش به شخصیت های کارتونی شبیه کند.آناستازیا” طرفدار پرو پا قرص کارتنهای ژاپنی است او سعی کرده است با تغییر چهره اش توسط آرایش و پوشیدن لباسهای فانتزی و رنگ موهای درخشان خود را بیشتر شبیه این شخصیتهای مجازی کند.
او اولین دختری نیست که با استفاده از این ترفندها سعی در نزدیک شدن به شخصیتهای فانتزی دارد اخیرا اخباری در مورد دختری امریکایی پخش شد که سعی داشت با تغییر چهره و اندام خود را شبیه یک باربی زنده کند.شخصیت های کارتونی معمولا چشمهایی درشت و سری بزرگتر از سایر اندامهایشان دارند. این دختر به شدت وزنش را کاهش داده تا بیشتر شبیه دخترهای کارتونی باشد . او میگوید آرایش هر چشمش چیزی حدود نیم ساعت طول میکشد. “آناستازیا” دارای ۱۰ هزار طرفدار در فیس بوک است و آرایش کردن خود را به صورت ویدئویی در یوتویوب قرار داده است .

 
omid بازدید : 257 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 

تا مدتها قبل بسیاری از خانم های ایرانی برای جوان یا زیباتر شدن به سراغ تاتوی ابرو، چشم و لب می رفتند ولی امروزه با تبلیغات گسترده درباره انواع جراحی زیبایی، این نگرش تا حد بسیار زیادی تغییر کرده است. تغییر شکل بینی، کوچک و بزرگ کردن سینه، لیپوساکشن، بزرگ کردن لب، گونه‌ سازی، لیفتینگ صورت و تزریق چربی و ژل برای رفع چروک پوست از جمله اقداماتی است که خانمها و حتی آقایان خود را به تیغ جراحان زیبایی می ‌سپارند.

دختر زیبا

 

در ایران، آمار رسمی در ارتباط با میزان جراحی‌ های زیبایی در دست نیست، اما سالانه شاهد افزایش چشمگیر این جراحی‌ ها هستیم. گاهی از رواج جراحی‌ های غیر ضروری پلاستیک زیبایی به عنوان یک مد یاد می‌شود، اما مانند همه مدها، همه افراد اجتماع از آن پیروی نمی‌ کنند. مبتلایان به اختلال شخصیت هیستریونیک (نمایشی) و اختلال شخصیت خودشیفته جزو نخستین کسانی هستند که از مدهای مختلف از جمله تب جراحی زیبایی پیروی می‌ کنند.

در واقع همیشه کسانی هستند که می‌ پندارند تغییر ظاهر می‌تواند جای تغییر باطن را بگیرد. چنین شخصی می‌پندارد دیدگاه‌ها و احساس عدم کفایت روانی او ناشی از ناشایستگی ظاهری اوست. در حالی که اگر این افراد بکوشند نارسایی‌ های درونی و اضطراب خود را رفع کنند نیازی به عمل زیبایی نخواهند داشت.

نظر یادتون نره::::

سمیرا بازدید : 355 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)
        <a href=عکسهای جدید و جالب سوژه های ایرانی" src="http://www.ariapix.net/pic/mehr90/06/Soje_AriaPix.Net_01.jpg" width=390 height=365>

             واقعا اثر هنری خلق کردن....خخخخخخخخخخخخخخخخ...

 

(

ehsaniranshahi بازدید : 255 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 16 اسفند 1392

گلچین جدیدترین جوک ها و لطیفه های بامزه در فیس بوک


1- از الان استرس گرفتم واسه روبوسی عید؛ که دوبار باید بوس کنم یا سه بار. لامصب خیلی شرایط سختیه. یهو می خوای سه تا بوس کنی طرفو، اون دوتا بوس می کنه جا خالی می ده وسط جمع ضایع می شی!

سمیرا بازدید : 365 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید صادق نورانی رومو زمین ننداز 

 ترانه : محمد کاظمی ، آهنگ : صادق نورانی ، تنظیم: علیرضا شهشهانی

 ویولن : احسان نی زن ، میکس و مسترینگ : رضا اسدپور 

Download New Music sadegh Norani Do not throw me to the ground


دانلود آهنگ جدید صادق نورانی


دانلود کنید


تعداد صفحات : 127

اطلاعات کاربری
نظرسنجی
بازیگر زن مورد علاقه شما ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 1414
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 12,270
  • بازدید کلی : 2,367,708