loading...
پـورتـال خوانـدنی ها , سبک زندگی ,علمی و پزشکی , مذهبی ,گالری عکس هنرمندان, پرتال تفریحی
سمیرا بازدید : 219 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (0)

اونایی که حرف برای گفتن کم دارن ، درد برای گفتن زیاد دارن …

 

===============================

اس ام اس های زیبا و پر معنا اسفند ۹۱

===============================

خدایا !

آدم خلق کردی یا تخم مرغ ؟ چرا همه تو زرد از آب در میان ؟

===============================

اس ام اس های زیبا و پر معنا اسفند ۹۱

===============================

زندگی مثل سیگار است ، روشن که شد ، بکشی یا نکشی تا انتها می سوزد …

===============================

اس ام اس های زیبا و پر معنا اسفند ۹۱

===============================

تا حرف از صداقت شد :

صدا

قط

شد …

===============================

اس ام اس های زیبا و پر معنا اسفند ۹۱

===============================

در قرن ما تعریف عشق گره خوردن “تن ها “ست نه پیوند قلبها!

===============================

اس ام اس های زیبا و پر معنا اسفند ۹۱

===============================

هزار تا رگ دارم و هزار تا رفیق اما تو شاهرگی و تک رفیق

===============================

اس ام اس های زیبا و پر معنا اسفند ۹۱

===============================

تو آنقدر شادی به من می بخشی که به گریه در می آیم و آنقدر رنجم می دهی که به خنده می افتم…

===============================

اس ام اس های زیبا و پر معنا اسفند ۹۱

===============================

وقتی کسی به تو گفت که از ته دل دوستت دارم، مواظب باش. چون هنوز جایی در بالای دلش برای دیگران هست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/04/22 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
این چت روم رو خودم برات میسازم
نمونه رو که دیدی
چون می شناسمت باهم کار کردیم بهت 10 تومن میدم میخواهی
و همراه با دامنه که برای تو هیچ نمی گیرم رایگان حساب میکنم
اینم نمونه چت روم که خودم طراحی کردم
Www.asallchat.cf


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
بازیگر زن مورد علاقه شما ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 1414
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 454
  • بازدید ماه : 454
  • بازدید سال : 12,422
  • بازدید کلی : 2,367,860