loading...
پـورتـال خوانـدنی ها , سبک زندگی ,علمی و پزشکی , مذهبی ,گالری عکس هنرمندان, پرتال تفریحی
erfan بازدید : 241 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

388

در تنهایی به چه چیز فکر می کنن؟
دختر: یعنی میشه فوق تخصص پزشکی بگیرم و زحمتام به هدر نره !
.
پسر: یعنی میشه پزشکی دانشگاه تهران قبول شم و اونجا یه دختر پولدار تور کنم و با پول باباش یه بنز آخرین سیستم بگیرمو با رفقا بزنیم بریم کنار دریا! (اینم از معرفتتون ، پول طرف و بگیرین و با رفقا برین عشق و حال)


303

 

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی خودکشی کرد!
این حادثه زمانی رخ داد که یک دانشجو هنگام سخنرانی برای جمع بستن کلمه "روش" از واژه "روایش" استفاده کرد...!!!


254

طرف یه جوری میگه سرعت نت ایران عین لاک پشت و حلزونه انگار خودش با Dial Up میاد 4jok

496

مغازه رو بستم سوار ماشین شدم که برم خونه دیدم شدیدا گاز تو معدم جم شده خالیش کردم تو ماشین همین که داشتم احساس خوشایندم رو تجربه میکردم. دیدم یه دختر خوشگل داره میزنه به شیشه بیاد تو، من ازترس آبرو قفلو زدم و با ناراحتی حرکت کردم
فرداش که اومدم مغازه رو باز کنم دیدم صاحب مغازه جلو در واساده با سند مغازه وهمون دختره
گفت پسرم من که پیرم این دخترم رو هم دیشب برای ازمایش نجابت تو فرستادم که سر بلند شدی این مغازه و دخترومو کل ملکام مال تو برو حالشو ببر داماد گلم
(از سری داستانهای آموزنده این داستان چُسِ به موقع)

---------------------

الـآن پدر و مـادر ها دوتـا نگرانی مهم تو زندگـیشون دارن ... !
اونچـه ک پسرشون د ـانلود میکنه ... !
و اونچـه ک دخترشون آپلـود میکنه ... !

995

 

**********abas_m223*********
ﺁﻟـﺒـﺮﺕ ﺍنـیـﺸـﺘـﯿـﻦ ﺧـﻄـﺎﺏ ﺑـﻪ ﭼـﺎﺭﻟـﯽ چـاپـلـیـن :
ﺁﻧـﭽـﻪ ﮐـﻪ ﻣـﻦ ﺑـﯿـﺶ ﺍﺯ ﻫـﺮﭼـﯿـﺰﯼ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻫـﻨـﺮ ﺗـﻮ ﺗـﺤـﺴـﯿـﻦ ﻣﯽ
ﮐـنـﻢ، ﺟـﻬﺎﻧﯽ ﺑـﻮﺩﻥ ﺁﻥ اسـت.
ﺗـﻮ ﮐـﻠﻤـﻪ ﺍﯼ ﺑـﺮ ﺯﺑـﺎﻥ ﻧـﻤـﯽ ﺁﻭﺭﯼ، ﺍﻣـﺎ ﻫـﻤﻪ ﺩﻧـﯿـﺎ ﺗـﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ فـهـمـنـد.
ﭼـﺎﺭﻟﯽ ﭼـﺎﭘـﻠـﯿـﻦ ﺩﺭ ﭘـﺎﺳـﺦ گـفـت : ریـدم
ﺗـﻮ مـدل مـوهـات!!! ^_^

آخـه مـن کـی پـسـت آمـوزنـده گـذاشـتـم ؟؟؟ ^_^


351

روزی روزگاری درختی و رودی کنار هم بودند...
روزی درخت از رود پرسید ای رود تو چرا اینقدر خروشانی؟
رود گفت : بتوچه میخوام خروشان باشم...
درخت گفت : هیچی بابا بی جنبه همینجوری پرسیدم...
رود دوباره گفت : ببینم پدرسگ تو چجوری اصلا حرف میتونی بزنی؟؟؟؟ . . . . . . . . . . .هیچی دیگه دعوا شد زدن همدیگه رو

آخرش باید خب تموم میشد ولی نمیدونم چرا اینجوری شد

697

 

دیشب ماشینه یه دختره خراب شده بود، من و دوستم در یه حرکت خیرخواهانه رفتیم هلش دادیم، دختره ماشینو روشن که نکرد هیچ، تازه چرخا ماشینم انداخت تو جوب :|
بعدش پیاده شده طلبکارانه میگه شما کج هل دادین :|
:|
:|

483

 

با بابام رفتم تو اینترنت واسه ثبت نام دانشگاه بعد یه صفحه رو میخواست اشتباه باز کنه گفتم نــرین توش (نرو تو سایت)عصبانی شده میگه چی؟ !بی ادب نرینم توش؟! برو بیرون من :O

447

 

مردم يه جوري با پالتو و چتر تو خيابونن كه انگار وسطاي بهمنه..
كم كم اين سوال داره تو ذهن بعضيا پر رنگ ميشه كه «عيد چي بپوشم»
والا...با اين هواي پاييزيشون


487

آيا ميدانستيد خالد مشعل دو برادر دارد:
١- جاسم فندك
٢- هاشم منقل
تا اكتشافات بعدى خدا يار و نگهدار!


488

بابام ی ساعته نشسته کنارم داره باهام صحبت میکنه
.
.
.
.
.
منم ی ساعته دارم با ایکون های دسکتاپ بازی میکنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
بازیگر زن مورد علاقه شما ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 1414
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 12,108
  • بازدید کلی : 2,367,546