loading...
پـورتـال خوانـدنی ها , سبک زندگی ,علمی و پزشکی , مذهبی ,گالری عکس هنرمندان, پرتال تفریحی
سجاد بازدید : 386 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

ساعت را برداشتم

تا نکوبد ثانیه های نبودنت را ،

که حس نکنم  چه قدر برای آمدنت دیر شده …

نشسته ام

و بین رفتن های تو و ماندنهای خودم مخرج مشترک می گیرم!

حاصلش فقط داغِ تو می ماند

روی دلم

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

نه به چاهی ، نه به دام هوسی افتاده

دلم انگار فقط یاد کسی افتاده …

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﺑﻠﺪﻡ !

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺴﭙﺎﺭ

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

زندگى موسيقى گنجشكهاست

زندگى باغ تماشاى خداست…

زندگى يعنى همين پروازها،

صبح ها، لبخندها،  آوازها…

زندگى ذره ى كاهيست، كه كوهش كرديم

دلنوشته,دلنوشته عاشقانه,دل نوشته زیبا

 

می آیی ، خانه روشن می شود

میروی ، خانه خراب

به رعد و برق می مانی مگر

رضا کاظمی

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

احتیاط!

در این شهرِ لاکردار

تمام کوچه باغ های عاشقی

به اتوبان های تنهایی وصل می شوند…

 

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

بیچاره منم

وقتی که چاره تویی …

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

من با غزلی قانعم و با غزلی شاد

تا باد ز دنیای شما قسمتم این باد

محمد علی بهمنی‬

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

من این روزها…

صدای ثانیه ثانیه ی فراموش شدنم را می شنوم…

من آنقدر با وسعت نبودن تو زیسته ام…

که دیگر آمدنت دردی ازمن دوا نمیکند!!!

نیا”””

مدتهاست که “بجای تو”

با “جای تو” انس گرفته ام…

 

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

همه ی من !

وقتی نیستی ،

زندگی چیزیست شبیه ، کارِ اداری !

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

روزا بغض و شبا هق هق

تماشایی شده حالم …

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

همیشه مقدار ثابتی “یاد تو ” در من هست ….

زمانی به شکل رود

گاهی باران ….

و این اواخر که دیر به دیر به دیدارم می آیی

مثل  ابر ….

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

مرا باور کنی یا نه !

تویی پایان ویرانی…

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

بوي عطرت فضا را عطراگين كرده

معلوم است تو هم دلتنگي

در خيالم به انتظارت خواهم ماند

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

مینویسم سرشار از عشق

برای تویی که همیشه

تنها مخاطب خاص دلنوشته های منی

برای تو که بخوانی و بدانی

دوست داشتنت در من بی انتهاست

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

باران احساس که بارید

کلمات شکل عشق میگیرند

دستم میرقصد برای نوشتن

میدانی؟

اگر عشق حکم زندگیست

از تمام زندگی میشود ترانه ی عشق کشید

دلنوشته های زیبا,دلنوشته های غمگین,دلنوشته های عاشقانه

تنهایی کوچکم را گرفت

تنهایی بزرگی را به من هدیه داد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
بازیگر زن مورد علاقه شما ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 1414
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 1,607
  • باردید دیروز : 2,442
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,624
  • بازدید ماه : 4,624
  • بازدید سال : 16,592
  • بازدید کلی : 2,372,030