loading...
پـورتـال خوانـدنی ها , سبک زندگی ,علمی و پزشکی , مذهبی ,گالری عکس هنرمندان, پرتال تفریحی
سجاد بازدید : 342 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

 

یه توصیه ی علمی به آقایونی که میخوان برن خواستگاری
به مادر عروس بگین من فکر کردم شما خواهر بزرگترشین!
یعنی تأثیری که این جمله داره، کتاب های…و….و… در قبولی کنکور نداره

 

جوک خنده دار

 

 میگن تو جهنم یـه جـایی هس…
.
.
حالا ایشاالله خودتون میرین میبینین…
بگم بی مزه میشه…

 

جوک خنده دار

 

مورد داشتیم پسره میخواسته یه جوری به دختره بگه حجابت بیشتر رعایت کن
گفته:من دوست دارم بیرون میای از خونه لباس منطقی بپوشی
دختره هنوز داره تمام بازار و زیر و رو میکنه دنبال برند manteghi …

 

جوک خنده دار

 

دیشب به مامانم میگم یه دختری هست خیلی منو دوست داره چیکار کنم…؟؟؟!
میگه بیخیالش شو…
میگم چرا ؟؟
میگه چون کسی که تو رو دوست داره حتما یه ایرادی داره.. !!!
خداییش تا حالا تو زندگیم انقدر قانع نشده بودم

 

برای اطلاع از آخرین و جدیدترین عکس های خنده دار و جوک کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
بازیگر زن مورد علاقه شما ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 1414
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 1,681
  • باردید دیروز : 2,442
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,698
  • بازدید ماه : 4,698
  • بازدید سال : 16,666
  • بازدید کلی : 2,372,104