loading...
پـورتـال خوانـدنی ها , سبک زندگی ,علمی و پزشکی , مذهبی ,گالری عکس هنرمندان, پرتال تفریحی
سجاد بازدید : 341 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (0)

به اندازه سلولاى بدنم دوست دارم(تک سلولى)!
شوخى کردم تو نفس منى (مرده)!

 

جوک خنده دار

 

امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم: الو، مامان خوبه؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین؟ خانواده خوبن؟
ببخشید بجا نیاوردم.

 

جوک خنده دار

 

یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی… به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگی

 

جوک خنده دار

 

جون من ۱ بار ، فقط ۱ بار به دختر ۲۰ ساله ای بگید حاج خانوم ، یعنی قیافش دیدنیه

 

جوک خنده دار

 

دیشب داشتم کتاب میخوندم برق رفت … یه نیم ساعتی زیر نور چراغ قوه گوشیم کتاب رو خوندم تا برق باز بیاد … این نیم ساعتو تا آخر عمرِبچم تو سرش میزنم … میگم ما زیر نور چراغ قوه به بدبختی کتاب میخوندیم … اونوخ شما اینجوری !!!

 

جوک خنده دار

 

شماهم وقتی میخواید ببینید یکی خوابه و داره نفس میکشه یا نه،
به جای اینکه صداش کنید
نگاه شکمش میکنید ببینید بالا و پایین میشه یا فقط من اینجوریم !؟

 

جوک خنده دار

 

به سلامتى زمانایى که تو آرایشگاه مردونه فقط مو کوتاه مى کردن

 

جوک خنده دار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
بازیگر زن مورد علاقه شما ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 1414
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 347
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 749
  • باردید دیروز : 2,442
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,766
  • بازدید ماه : 3,766
  • بازدید سال : 15,734
  • بازدید کلی : 2,371,172