loading...
پـورتـال خوانـدنی ها , سبک زندگی ,علمی و پزشکی , مذهبی ,گالری عکس هنرمندان, پرتال تفریحی
سمیرا بازدید : 235 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)
1  اسفند ماه، عامل قتل خواهر شهید لاجوردی دستگیر شد.

خواهر شهيد لاجوردي، دادستان اسبق تهران روز سه‌شنبه 29 بهمن ماه ناپديد شد. خانواده زن سالخورده با مراجعه به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران از ناپديد شدن مرموز او در شرق تهران خبر دادند.

تحقيقات براي يافتن وي آغاز شده بود كه كارگري روز چهارشنبه-30 بهمن-  هراسان خود را به ماموران رساند و از كشف جسدي خبر داد.در ادامه تيمي‌از ماموران پليس دماوند راهي محل كشف جسد شدند.

در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد، جسد متعلق به زني است كه پس از قتل در محل ديگري در ميان پتو پيچيده شده و در حاشيه شهر دماوند رها شده بود.

با ادامه تحقيقات روشن شد جسد متعلق به خواهر شهيد لاجوردي است كه با انگيزه اي نامشخص به قتل رسيده بود. در حالي كه شايعاتي در خصوص ترور خواهر شهيد لاجوردي در رسانه‌ها منتشر شده بود، سردار احمدرضا رادان در مصاحبه اي اعلام كرد، پس از اطلاع قتل خواهر شهید لاجوردی به پلیس، تحقیقات همه جانبه ای در این زمینه آغاز شد و ماموران موفق شدند عامل این جنایت را دستگیر کنند.

عامل اين جنايت كه يك زن است در بازجويي‌ها گفته: من با مقتول اختلاف شديدي داشتم. او مخالف ازدواج من و همسرم بود. و در اين مدت اين موضوع آزارم مي‌داد. روز حادثه با هم اختلاف پيدا كرده و من ضربه اي محكم به سر او وارد كردم كه باعث مرگش شد. وي ادامه داد: پس از قتل، جسد را به حاشيه شهر دماوند منتقل كرده و آنجا رها كردم.

اعدام همزمان 3 متجاوز

7 اسفند، سه مرد متجاوز که علاوه بر 80 فقره سرقت و زورگیری زن باردار را در مقابل چشمان همسرش مورد تعرض قرار داده بودند در کرج، نظرآباد و هشتگرد به دار مجازات آویخته شدند.

سه مرد اعدامي‌ارسلان، حبیب‌ا... و حبیب نام داشتند که در یکی از جنایت‌های خود سال 87 زن بارداری را در مقابل چشمان همسرش ربوده و او را مورد تعرض قرار دادند.

متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمي‌شده اما پس از روبه‌رو شدن با زوج جوان لب به اعتراف گشوده و علاوه بر آزار و اذیت زن جوان به 80 فقره سرقت به عنف، آزار و اذیت و سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

با تکمیل تحقیقات محاکمه اعضای این باند در دادگاه کیفری استان البرز برگزار شد و قضات کیفری پس از دفاعیات متهمان آنها را مجرم شناخته وبه  اعدام در ملاء عام محکوم کردند.

قصاص زن شوهرکش

13 اسفند،وکیل فرزانه از اجرای حکم قصاص موکلش در زندان اصفهان خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی در این رابطه گفت: امروز اجرای حکم قصاص از طریق تماس تلفنی یکی از بستگان فرزانه به من اعلام شد. فرزانه كه 26 سال سن داشت شش سال قبل در حالي كه شوهرش در خواب بود او را با ضربات چاقو به قتل رساند.

هر چند‌اين زن در جريان تحقيقات اوليه اتهام قتل شوهرش را بر عهده گرفت اما در ادامه اعترافات اوليه‌اش را پس گرفت و گفت مردي به نام سعيد شوهرش را كشته است.

سقوط فالکن در دریا

13 اسفند،یک فروند هواپیمای جت فالکن با چهار نفر سرنشین در آب های جزیره کیش سقوط کرد.

این هواپیما متعلق به سازمان هواپیمایی کشوری بوده و در پایان ماموریت خود یعنی چک راداری در آب‌های کیش سقوط کرد و سرنشینان آن مفقود شده اند.

در ادامه اجساد چهارسرنشین و همچنین لاشه این هواپیما پیدا شد که اسامی جانباختگان احمد موسوی، محمدامین عامری، وجیه‌ا... ترلانی و مسعود جلیلی است.

 ناپدید شدن هواپیمای مالزی

17 اسفند، یک فروند هواپیمای خطوط هوایی مالزی با 239 سرنشین در آب‌های ویتنام در دریای جنوب چین ناپدید شد.با گذشت 10 روز از حادثه هنوز سرنوشت این هواپیما مشخص نشده است.

سقوط و هواپیما ربایی دو فرضیه‌ای است که تا کنون مطرح شده است. دو مسافر این هواپیما پسران ایرانی بودند که برای گرفتن اقامت با پاسپورت جعلی سوار هواپیما شده بودند.

دستگیری عامل جنایت سعادت آباد


24 اسفند، مرد جنایتکار که با آتش زدن یک دستگاه سمند در پارکینگ خانه ای در سعادت‌آباد باعث مرگ چهار نفر شده بود، دستگیر شد.

متهم در بازجویی ها گفت: داماد صاحب خودروی سمند از من خواست برای انتقام از پدرزنش این کار را انجام دهم و تصور نمی کردم این کار باعث مرگ چهار نفر شود.

مجازات مرگ برای روباه پیر

26 اسفند، پزشک قلابی که به بهانه استخدام قربانیان خود را فریب داده و پس از سرقت به زنان و دختران تجاوز می کرد، بعد از رسیدگی فوق العاده به پرونده‌اش به اعدام، زندان، شلاق و رد مال محکوم شد.

علی به بهانه پیدا کردن کار و انجام آزمایش‌های پزشکی به قربانیان قرص خواب آور داده و آنها را پس از بی‌هوشی مورد آزار و اذیت قرار می داد.

مرد شیطان‌صفت در دو مورد قربانیان خود را در پارک ساعی بیهوش کرده و در آنجا مورد تجاوز قرار داده بود.علي 20 روز پس از آزادي از زندان جرايم خود را آغاز كرده بود و در اين مدت با پرسه زني در اطراف ناصرخسرو و بازار طعمه هاي خود را شناسايي مي‌كرد.

علي چند سال قبل به اين شيوه مردي را بيهوش كرده بود كه باعث مرگ آن مرد شد اما پس از دستگيري به قتل شبه عمد متهم شد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
بازیگر زن مورد علاقه شما ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 1414
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 843
  • باردید دیروز : 2,442
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,860
  • بازدید ماه : 3,860
  • بازدید سال : 15,828
  • بازدید کلی : 2,371,266