loading...
پـورتـال خوانـدنی ها , سبک زندگی ,علمی و پزشکی , مذهبی ,گالری عکس هنرمندان, پرتال تفریحی
سمیرا بازدید : 375 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 

ما یه چیزی از فیریزر درآوردیم که یخش آب بشه ،

تا این لحظه مشخص نیست دقیقا چیه ، ایشالا که خیره

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

چیپسی خواهم خرید

بالنی خواهم ساخت

تا ابد خواهم رفت

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

به مامانم میگم گشنمه ، میگه : عزیزم نون هس ، تخم مرغ هس ، روغنم هس

برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور !

هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری درست کن رو هضم کنم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده ،

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم !

تو داری میری

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

انتظار ِ شعور از بعضیا

مثه این میمونه بری ایستگاه ِ اتوبوس و منتظر باشی هواپیما بیاد

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ای کاش یه سال هم افتخاری به اسم “خر” نامگذاری شه

ما به خیلیا تبریک جانانه بگیم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

مــن هـر مـوقـــع تـــوو تاکســــی تنهــــا باشـــــم

جـــوری ملـــــت رو نگــــاه میکنــــم که فک کنــــن دربســـــت گرفتــــم

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

تنها طرحم برای آینده اینه که اصلا در موردش فکر نکنم !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقد من دیوونه ام ؟؟؟

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ژلوفن میگه غلط کرده سرت درد میکنه ، مگه من مُردم ؟ در صورتى که استامینوفن فقط میگه توکل به خدا ، ببینیم چى میشه !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

به بهشت نمیروم اگر WiFi آنجا نباشد !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

قبلا یادمه تو عکس همه میگفتن سییییییییب الان هرچی دقت میکنم انگار میگن موووووز !

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

مورد داشتیم طرف اسم بچشو گذاشته ستایشِ ۲ !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
بازیگر زن مورد علاقه شما ؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 1414
  • کل نظرات : 640
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 175
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 12,494
  • بازدید کلی : 2,367,932